AHMAGADLUSSEVAKAA

tjenahallå.
veckans nya grej är att skriva ihop massamassamassa ord så att det inte ens går att läsa.
ANYWHOE så har jag haft helg. vet inte vad för helg så det får bli en helt vanlig helg. inte kul. inte tråkig. mest........................................ dryg. pluggade. hängde på ett kebabhak i tre timmar. inget spec.
nu har jag troligtvist brutit tummen OCH NEJ jag nojjar ej.
ska lussevaka med mig själv. har gjort det sviiiiiiinyzimyz. massa levandeljus n shieet och tittar på musikguiden och äter lussebullar. ÅÅ livet ibland alltså.
dock insåg jag precis att jag håller på att bli sjuk.
aja.
HEJDÅÅ

Kommentarer
Postat av: Ragnar

Assååå, tycker det är fett dåligt att du inte är i skolan. Utbildningen är det viktigaste som finns.

Och tycker du kan nämna den där kompisen Malin, hon verkar vara en brud som tar plugget på allvar, SÅ DET SÅ.

2011-12-13 @ 20:53:22
Postat av: alba

men liiiisa. kom tbx.!! VA FAN.

2011-12-15 @ 18:12:56
URL: http://www.larsdotter.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0