det är onsdag och jag orkar faktiskt inte komma på en superfyndig rubrik sådetså

Idag luktar hela vårt hus rödkål. för något kålhuvud(heheh ordvitsN) lämnade framme ett.......... kålhuvud på köksbänken. det luktar typ medeltid eller något, javeneee.

AND that's pretty much it för mitt liv idag. pluggar my socks of och sånt däraaa. hungrar ihjäl.
ska äta pizza snart föör båda jag och mami bara "äeee palla tjiii" så here we are.
Sen ska jag skriva en rapport.
Imorgon en redovisining.
fredag ska jag på TTHHEE PPAARRTTYY medans jag lyssnar på TTHHEE PPAARRTTY (hehe ordvitsN 2.0). om ni inte fattar är ni dumma.
och kan ni sluta vara så äckliga och anonyma och typ skriva lite kommentarer THANKYOUVERYMUCH
ALLTSÅ näää jag har verkligen inget att skriva om:( det roligaste var igår när en kompis kom på min buss. satt och chillade lite och högtalar rösten sa "155an mo lund" och min kompis bara "............................ 155an? jag ska med 166an" DET var det roligaste som har hänt den här veckan och det var inte ens så skoj. åååååååååå fagg it.
nu ska jag äta mat och bli cptjock.
hejdå
(fast nu sa malin, en brud i min klasss SOM JAG FAKTISKT HAR NÄMNT INNAN, åt mig att nämna henne. hej malin. tycker om dig, NÖJD NU??? ska börja nämna dig mera, SLUTA TJATA YOU'RE SUFFOCATING ME waaaa...................... skoja)
hejdå nr.2.

Kommentarer
Postat av: Ragnar

Alltså du kan ju inte stava alls. Köp ett lexikon. Och skriv mer om den där Malin, hon verkar vrålsnygg, supersmart och helt otroligt intressant!

2011-12-07 @ 18:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0