what ever happened

nu har jag blekt mitt hår å det är jättegult, men det gör ingeeeeeeet såatteh! idag har jag varit ledig, ätit massa choklad å skrivit på min artikel. det går sådär, sjukt jobbig uppgift wa

lisa å elise va nyss här hos mej. vi drack kaffe å åt pepparkakor, sen hamnade vi uppe på mitt golv i massa olika ställningar med min hund som aldrig vill lämna oss ifred. jag å lisa skulle ta lite coola bloggbilder, men det gick nt sådär jättebra tyvärr. dock tänker jag slänga upp ngra ändå, bra för att vi är så nedrans coola osv



ja ni ser ju sj, redan vid andra bilden ballade det ur

imorn ska jag på fest, jag ska vara glittriggggggg det kmr nog bli himla fint tror jag!!! bloggpözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0