hey ho let's go dancing with the avarages joes

hejhååååå
jag lagade precis mat. svingott. comme habitude (googletranslate.jpg)
har blivit mästerkocken numero uno, svääär fyfan vad gott allt jag lagar blir sen är jag skitsnabb också. på fem minuter och shazzaaaaaammmmm så haru något jävligt nöööjz framför dig. hehe (typ)
(och ikväll smakade det typ spya MEN ANNAAAARS så brukare bli jävligt najjjjjjs)
resten av dagen hände ingenting. typ. spelade in ett radioprogram, inget spec vardagsmat osv.
sen fikade jag och åt jättemycket morotskaka men den var inte så god:(
tog fina bilder: en sånhär(SNODDE DEN FRÅN ALBA HEHEH TACKTACK)
MÅSTE BARA UNDERSTRYCKA ATT JAG BJUDER PÅ DEN HÄR BILDEN FÖR DEN ÄR JÄVLIGTSKOJ OCH DET ÄR FAKTISKT MENINGEN ATT JAG SKA SE SÅ MONGO UT:(
sen var jag och tilda så baxxxXx!!!!1 crazyyy
((((((tack albaa)))))
nuuuu ska jag "plugga" och "stänga" ner facebook. hehe och TAGGA INFÖR IMORGON FÖR DÅ SKA ANNA BAKA LUSSEKATTER TILL MIG MEDANS JAG ÄR I SKOLAN OCH "JOBBAR" OCH HON ÄR HEMMA OCH ÄR "LEDIG" (citationstecken is ma new thaaang bara så ni vet)
tjarååå

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

comme d'habitude!!! luxemburgiska språkpolisen rättar franska

vad glad jag blir! ska läsa din med. eller er. puss!

2011-11-30 @ 22:04:44
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/
Postat av: Malin - din syster

Assåå riktigt härliga brudar. Gå in på min modeblogg. <333

2011-12-01 @ 00:53:59
URL: http://kardemummamedsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0