I SAID GIGIDY-BIGIDY-UP ITS JUST ANOTHER DAY

tänkte på en sak på bussen som jag inte glömde.
hur onödigt äre egentligen inte med blogg?? okej, fööör man kan inte skriva något som faktiskt betyder något. man kan bara skriva om sitt liv som oftast(alltid) är svintråkigt. förutom om man inte är typ Sandra Beijer (fast hennes liv har också blivit tråkigt) för det är ju bara samma hela tiden. samma vanor. samma tider. samma saker heeeela jävla tiden. SEN om man skriver om något KUl alla ba men öe sluta skryta rååå, och man bara MMMKAY men min blogg så bitches PLEASE.
man kan bara skriva om det vardagliga. eller kan och kan men visst om du vill läcka hela ditt emotionella liv till resten av världen så varsåååågod. kommer säkert göra det vid någon tidpunkt och så kommer jag få ta upp allt detta, comme habitude, jappjapp.
så egentligen är allt detta jätteonödigt.
men jag göre ändå.
back to maj lajf:
idag har jag varit i skolan.
the end.
( ahahhahahahah fransklouisgarrelhumor<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0