foolz

mitt liv har plötsligt blivit ett skämt och skriver fast jag inte vill
är rädd för att skriva allt/blotta allt och det vill jag inte så ska försöka hålla mig kort
(det är jättesvårt att koncentrera sig på att skriva medans ghostbusters är på tv, vet inte varför bara är det)
har badat minst en timme varje dag i typ två veckor nu
har läst alldeles för lite läxor (inga alls in fact)
har spenderat för mycket tid utomhus barbent
har ändå lyckats le lite för mina vänner är fina
har sovit för mycket tider då jag inte borde ha sovit
har föraktat allt för mycket även om allt är bra, fast inget är bra, allt är ju kollapsat
öe vet ingenting längre
har brytt mig för mycket om en person som egentligen inte betyder någonting, som inte är någonting alls, nån som knappt existerar. den person har jag ändå lyckats bygga ett liv runtomkring och livet bara försvinner och allt faller och allt förstsörs
pågrund av en person
som inte är värd det
och ibland slår mitt hjärta sådär hårt som om det känns attt det hoppar över några slag och jag vet inte om det är på grund av den personen eller anatomin men i vilket fall känns det som om jag ska sluta andas så att jag återigen kan falla och du återigen kan få mig på fall
hahaha lol kommer ångra det här inlägget imorgon
adieu mes enfants

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0