nu när allt är grönt

TJAAA READERZZZZ!!
jag vet att jag har varit otroligt trist å nt uppat ngt alls, men det är så det är ibland. varken jag elr lisa är ngn superbloggare a la kissie som bombar 5 inlägg om dagen. så ibland blire lite torris några dagar sådär

iaf så har vädret ett ytterst schizofrent beteende å det är lite värdo sådär. jag har skrivit en låt som jag är mkt mkt nöjd med. har haft praktik i 3 veckor som mest handlade om att chilla rundor. idag börjar jag kl 13 så jag sitter fortf hemma i min säng, sörplar kaffe å lyssnar på timbuk för att peppa mej sj lite


å här sitter jag å superposar med min favismugg som jag fyndade för 1 kr en gng. litet lyckomoment of my lifeeeee såattsäga. har röda naglar å fet utväxt (i hårEE) men det börjar iaf bli lite långt nu. cooltcooltcoolt tänker ni, å ja-a ganska coolio ÄnDå. asså ja ne jag har ju inge vettigt att skriva egentligennnnnnn

TAKE CAREE osvosvosv bloggggggpözzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0