you're right she's a slut and u never fuckin liked her

bara för att jag sa att det var fedt gay & fake att lägga ut massa äckelprettokänslodeppinlägg så har jag the urge att göra det hela tiden
palllaaaaa mig själv öe
dagen: finbussresaaa, D på matteprovet( och för mig äre SÅ JÄVLA NÖÖÖJZ), fin lunchi, blev skrattad åt engelskan typ tre gånger sen finfika på ariman. alltsååå en fin dag MEN
vet på riktigt inte vad mitt sinne & kropp vill mig, jag vill bara må så jävlaa braa och vara så jävlaaa glad men allt jag känner mig är ensam även om jag tillhör nu mer än någonsin
((LYSSNAR PÅ EMILYS HEART DET ÄR BA DÄRFÖR JAG ÄR SÅ HÄR JAG SVÄR)) plus hallå alla fina vännr som läser det här, usch it hurts me att skriva det här för sånt är jobbigt men ni är så jävla fina bra och älskar er på alla vis ba så ni vet. så det är inte er det är fel på, det är mig
omringar mig med mina favoriter hela tiden för är nästan rädd för att vara ensam måste ha tv:n på, måste ha musik på, kan inte ha tystnad. men även om mina favoriter är där så känner jag mig så ensam och inte på det sättet att ingen fattar fast det gör ju ingen heller men åååååå javeneeeee allt är bara supergaysuperäckligt och superfrustrerande
vill bara stänga in mig själv i cirkus fem dagar i mitt hus revinge ba gråta lyssna på jamie t och äta massa mat. typ ett psykiskt rehab eller något
känns som jag behöver det
45 MINUTER EFTER INLÄGGET SKREVS
ätit så jävla god mat, har på min swaggaaswag jacka och lyssnar inte längre på emilys heart så alt är under ctrl
tog egopixz
bonjour dis is ze moi, mon swaggaswaagjacka et mon växt
adieu mes enfants

Kommentarer
Postat av: Rudolf

BAX.HANDIKAPP.BRUD_95

2012-01-11 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0