BITCHEZz AM BACKKK

HEJHEJHEJHEJHEJJJJJEE
det är jättejobbigt att ha en blogg. som tur är har jag en partner in crime hhe annars hade det här aldrig gåttt OCh det gör den ju knappt anywayzz ((SKOJA detta är den bästa bloggen sen kissie) (SKOJA IGEN fast det är ju den bästa bloggen, dock sen tidernas begynnelse inte sen kissie-tiden)
Idag kaozade livet mot oss så jag och anna bestämde oss för att lämna lägenheten för att fly ut från storstadskaoset till det lugna livet på landet. först skulle jag träffa en godvän SOM LÄT MIG STÅ OCH VÄNTA I KYLAN MED MASSA VÄSKOR I EN TJUGOMINUTER. hoppas han läser det här:( så då dog jag lite. sen åkte jag hem OCH NU ÄR JAG HEMAAAA. mama blev jätteglad. sen sa jag att jag skulle skaffa jobb för att fly, då skrattade hon................... typ jättemycket.................... i en kvart. det värmde<3
ibland är jag sugen på att göra ett sånt sjukt pretantiöst och seriöst inlägg men pallaaa ta det seriöst och visa alla hur djup och svart och missförstådd man är. lol man lagrar det inom sig istället och dör en sakta död så blir det braaaa!! "dagens visdoms ord av Lisa"
jag har gjort om massa feint i mitt hus och det är ljuslingor överallt och det känns lite som att leva i en koja OCH mama har köpt ett jättefint plastträd
HERE IT IS:::
jag&mitt träd. (om ni inte fattar äre jag som är under filten och trädet till vänster. ville ge trädet lite uppmärksamhet så täckte över mitt vackra ansikte SSKOJA ser ut som ett fuckface idag dat iz ze wai)
Nu ska jag titta på kronjuvelerna för malin sa att det var bra
AU REVIOR MES ENFANTS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0