LIKE TRUE OBAMAS

tittar på ett program om massa skäggigafaAaashionsnubbar i london som läser kafka och tror att dom är massa intellektuella fast tvN hackar massa så man hör ba "he:.. Jall...... .ong..... lö.." typ så
livet på landet aso mannen palla tjiii
whoreever så har dagen varit lång. skolan var lång, filmen vi såg i skolan var oääändligt lång, samtalet med anna var också massa lång, gått jättelångt, hade en lång rast och lyssnade på min lärare en låååång tid
men sen hade vi ingen matte so totally worth it
sen när jag kom hem "städade"(sov) jag och sen när jag vaknade SÅ BÖRJADE CASPER PÅ TV
ni vet det där spöket som är cpgulligt fast lite jobbigt men mest gulligt och som blir en pojke sen
åååååå den var så feeet och christina ricci som tonåring, lite som i the addams family. (alltså egentligen ärden ju svindålig men alltsååå bardnomsminnenA)
imorgon äre fredag och ska hänga med maja et marie à la skins sen ska jag på födelsedagsfeeest på lördag OSHITFUCK måste köpa present men har inga cash:(
malin kallade oss luder idag och mina homeboys hade såhär mycket swag i skolan:
simon got 'em bitchEzZ
ska äta pasta nuurå
ADIEU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0