twat

idag äre tisdag.
blev jätteledsen när jag upptäckte att det seulement är tisdag och inte typ torsdag
fast är inte taggad på helgen eller jag är ju det men är så förskyld så vill baraaaaa döööööö.
var fyi helt övertygad om att jag skulle dö innan idag. hatar förkyldningar, om jag hade fått välja mellan att vara förkyld resten av mitt liv, asooo förkyld på det sättet då man inte riktigt har feber men man fryser och är jätteseg ändå och man vill bara dö och näsan bara rinner. om jag hade fått välja mellan det eller dö typ tio år tidigare hade jag valt att dö tio år tidigare.
förkylning får mig att hata allt och alla.
idag var vädermannen per på vår skola. ni vet ahn som alltid är på typ rapport eller aktuellt och visar vädret. blev nästan starstrukkkk sen åt han i vår matsal. trodde jag skulle dö
resten av dagen planerade vi helgeeeen sen tog simon massa pengar av mig(ska ha tillbaka dom imorgon bitch)((skoja bli inte sur på mig:( men jag ska ha tillbaka dom imorogn) hehhhh och sen dog jag varje gång jag nös sex gånger i rad och var tvungen att springa till tooan vart tionde minut och snyta mig bara för att återvända med en näsa lika röd som vår historie lärarer.(han heter valter, kan sjunga hela den franska nationalsången och har en JÄTTEröd näsa)
ska titta nya skinsavsnittet nu och dricka massaa hotchocolate(nej det ska jag inte för jag orkar inte göra det ska dricka pepsimax)
adieeeeeeeeu
juste jag skulle ju göra det här inlägget för att lägga upp massa bilder på jamie t:( för han är min bästa vän just nu MWIHIHIH
ajha göre sen
adieeeeeeeeu

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: okej, tack för tipset!

2012-01-17 @ 21:50:10
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0