the sun is shining and my feet are dancing away

HELLÖÖÖÖ PARTY PEOPLEEE!!
jag är astaggad för det är sol mest hela tiden å det gör mej så sjukt lyckligggg! om EXAKT en vecka fyller jag nitton å jag funderar på att köpa ett ljus format som en 7a bara för att göra denna dagen lite roligare. jag slutade 11.30 idag, när jag trodde att jag egentligen skulle sluta 14.30..... HAHA kände att kollen va på topp
saker som är bra:
just nu skiner solen in GENOM persiennerna (som är nerdragna för att det är massa snubbar utanför som kände för att skörda buskar....)
mitt nya, asssssnygga å billiga linne som jag precis fyndade inne på braiga erikshjälpen för 25 pix
WOHOO jetefint jetebra jag är så nöjjjjjjd!
ska antagligen ta min första körlektion på tors, så taggggggad att jag nästan dör liteee (å nervös men jag försöker se förbi det)
LATEROOOO!!!! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0