läggan dag 1

vi har då flyttat hemifrån å det äger ganska mkt!
såhär snygg va lisa när hon storposade i spegeln som vi har, fint!
jag drack öl till kinamaten å det va helt sjukt najs! kände mej så himla vuxen å cool
sen gjorde vi poppisar. vad som dock en syns på denna bild är den första påsen som slängdes in i micron. dom blev en äcklig svart bränd klump som orsakade väldigt mkt rök å en nt allt för najs doft. detta fixades dock med ett par fönster på vid gavel å fläkt på full fräs
sen köpte vi brownies å det va så jävla gott. fortsatte smutta bärs å njöt medan lisa drack pepsi (sitter fint att va arton)
'
vi fick finbesök men hon ville nt va med på bild åh
sen såg vi mest jättekonstiga ut på varje bild. charmigt
sen gjorde  jag snygga-ben-konster i soffan h3h3
sedan blev klockan jättejättemkt å vi bestämde oss för att faktiskt sova lite, det är ju trots allt viktigt att få sin skönhetssömn
idag ser vi ut såhär!! fast det är nt så illa som det ser ut, egentligen är vi JEDEGLAODA!!!!
vi har varit en sväng på stan. jag fyndade patti smiths "just kids" för ynka 15 riksdaler å lisa hittade en cpsnygg tröja för 45:-. sedan har jag lyckats få skoskaven fr helvetettttt så jag köpte plåster oxå hehehe VERI NAJS!
GOTT NYTT ÅR, ELR GRÅTT NYTT HÅR - VILKET NI VILL!!! imorn får ni reda på allt om våra vilda nyårskvällar
------ stay tuned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0