m8

jamen jomen det är skitkul med  migrän på fredagar!!!!!!!!!!!!!!!! NEJ
fast det var ganska skönt att sova i soffan, förutom att jag var övertygad om att jag skulle spy sisådär varannan minut!!!

idag hade jag världens mest onödiga dag och fick dessutom GÅ HEM (1 mil, fakkkkkkk) så det kändes så jävla win att få migrän när jag äntligen hade kommit inom dörrarna till mitt varma å ombonade hem. ja, jag är så sjukt bitter. deal with it (för det kmr typ aldrig hända igen)

snart ska jag och lisa (haha vi får det att verka som att vi gör allt tillsammans.... det kanske vi gör???) till amanda. där ska vi myzaaaa ikv. jag hopppas på kööööbe-pizza och morrontofflor YE

asså det där med bilder är lika svårt. jag har noll zero keine none bild fr idag. det har regnat hela dagen å jag såg förskräcklig ut. tänkte ta en bild när jag låg och hade migränfrossa med tårar som forsade ner för mina kinder .. men jag bangade det SÅÅÅÅÅÅÅ här kmr lite bilder på män jag tkr är snygga ist HERÅ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0