calm down dearest

alltså nä lol jag är så trött.
vi har matte. det är jättekul för vår mattelärare har blivit betydligt snällare efter utvecklingssamtalen. heheh. fick ingen utskällning när jag kom försent, and that spellzzz w i n.
jag har inget att skriva om. fööör det är morgon och inget har hänt oooch jag har lunch om typ 20 minuter.
imorse blev jag väckt av att mama bara LISAALSISAAAAALISAAA VAKNAA FÖR I HELVETETTTT VI HAR FÖRSOVIT OSSS WAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och jag ba mmmyayyy love my fabulous life. sen sa jag att hon var tråkig för hon sa något jättedåligt skämt, då svarade hon med mmmmen OJJ vad sårad jag blir lisa eftersom du är såååååå rolig ju. (för er som inte fattar dröp det av ironi </3) sen fick jag en trisslott. vann inget.
HAHAHHAHA alltså min mattelärare just nu "frågaa på bara, jag ÄLSKAR när ni frågar!! I måndags när ni frågade saker blev jag JÄTTEEglad". innan vare typ "om ni frågar något och har fel så skrattar jag. ni är inte värdiga min tid"
allltsååååååå livet.
JAG ÅTERKOMMER MED ROLIGARE SAKER SEN MEN ONSDAGAR ÄR TRÅÅÅKIGAAAAAAAA hehe (mitt liv är tråkigt)
manycam är livet<3
HERRÅÅÅå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0