INTRODUKTION AV MEJ






god afton. det är alltså jag som är anna! jag är 18 år gammal men ungefär 13 till sinnet
saker jag är bra på: ta fula/konstiga bilder i webcam, prata med olika roliga röster, argumentera och att lyssna
saker jag gillar: kaffe, pojkhänder, nyckelben, festivaler, att läsa, ribbade linnen och strumpbyxor
saker jag inte är bra på: hålla mitt rum städat, vara nöjd och att vara organiserad
saker jag inte gillar: paprika, krig, prov som går dåligt, osympatiska människor och sura busschaufförer

och nu följer en såndärn lång lista vaschegoda

Tatueringar: inga än, men jag planerar
Längd: typ 170
Skostorlek: 36/37
Hårfärg: blond (önskar att det var sådär vitblont på riktigt)
Fräknar: några få. önskar såå att jag hade hela huvudet fullt
Motto: alltså jag är inte så bra på sånt
Kär? har precis insett att jag faktikst Har kommit över honom
Önskar du att du bodde någon annanstans? en egen lägenhet med balkong i en storstad hade inte suttit fel. så ja
Vilket schampo använder du? nåt som doftar honung
Vilken parfym använder du? använder knappt parfym. har nån som heter golden
Vad är du rädd för? alldeles för mkt saker
Gillar du att tvätta? jag gillar känslan och doften av nytvättat
Gillar du berg- och dalbanor? dom utan loopar!

Senaste…
Filmen du hyrde?
minns inte, helt galet längesen jag hyrde en film. tragiskt
Filmen du köpte? vet inte om jag nånsin köpt en film själv
Låten du hörde? untrust us - crystal castles
Låten du laddade ner? ajabaja
Personen du ringde? min arma moder
Personen som ringde dig? sebastian
TV-program du såg? 7th Heaven
Person du tänkte på? c

Favorit…
Låt:
just nu "cigarettes" av daniel m-nånting
Sak att göra: parkhäng/kökshäng, mysa, vara ute och gå, baka, hångla
Sport: hatar sport. kanske simhopp, det är coolt
Dryck: KAFFE KAFFE KAFFE. och citrusthe. och iskallt vatten
Kläder: klänningar, midjeshorts, stora tröjor att drunkna i
Film: lords of dogtown, the holiday, amelie
Bil: såndär bubbla
Serie: skins eller gossip girl

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
amen ja tjena
Gråtit över en flicka? inte pga kärlek, men pga annat: ja
Ljugit för någon? bara om mat
Varit i slagsmål? inga nävar!
Blivit arresterad? non
Träffat någon från internet IRL? ahoui

Antal…
Gånger du varit kär?
skulle nog säga en. en gång på riktigt
Gånger ditt hjärta brustit? tusen, minst
Hjärtan brustet på grund av dig? några stycken, tyvärr
Tjejer du kysst? sex/sju st kanske
Gånger ditt namn varit med i tidningen? sju tror jag!

Senaste…
Boken du läste?
lyckan är en sällsam fågel av anna gavalda (URBRA)
Personen du fick brev av? tandis
Personen du fick sms av? amanda
Gången hela din familj åt middag tillsammans? nu ikväll
Saken du köpte? kb-inträde och öl

anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0