let's go out and find some trouble

hejhjehejj
min lördag är så tråkig. medans anna käkar cpgod mat och smsar "öee jag är så mätt så jag dör" så går jag på matjakt och hittar bara pasta. OKEJ jag vet att jag sa att jag bara åt pastaa men vill inte ha pasta idag. mami and papa är borta så har föräldrAaAaA friiittttt. WOWOOWOO röjer som fan. haha lol skoja bara. men jag har tagit jättefina bilder ni kan få sen sen.
okej. så. det är ju så att jag inte har varit särskilt produktiv alls. anna har skrivit två inlägg iallafall. good4her. men jag har haft så jävla viktiga saker att göra............................... skoja. har faktiskt värvat lammkött till vår skola iallafalll så kan ju faktiskt förstört någons framtid, alltsåå något betydelsefullt!!

idag har jag inte pluggat fast jag borde. idag har jag inte sovit fast jag borde. idag har jag inte gjort någonting fast jag borde. javeteeefan vad jag har gjort idag. öööhhh hela mitt liv är så här just nu. gör ingenting SEN HELT PLÖTSLIGT bara försvinner allt.
som ni mäkrer har jag inget kul att skriva om.
förutom att ett rådjur nässtan attackerade mig. och att jag tittade på scott pilgrim för typ femtiosjätte gången.
NÅÅÅÅÅ manycamOmania á la LISAAAA





skojar inte så kul jag har

HAJHAJJJJJj ////// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0