att tala är brons, att tiga är oxå brons

anna hann skriva före mig
dat bitch (skoja älskling)
borde plugga men vafan 2cool4school eller nåt eller det är bara skönt att ha att skylla på typ.
livet är ganska gay eller emellan äre helt okej typ som idag när vi tittade prinsen av egypten på religionen och jag klippte sönder en tröja och den blev mikketfin och när jag fikade med simon och anna
lite såna grejer, sånt som får vardagen att funka
håller på att läka till en viss del
eller orkar tystnaden och ensamheten och börjar acceptera alla fula/jobbiga/ångestfyllda grejer i mitt liv
har egentligen inget annat att skriva om
förutom att jag sitter här och är assnygg/swaggaliscious/balL men bara rådjuren bakom mitt hus kan se det
adieu mes enfants

Kommentarer
Postat av: elsa

det är ett rykte om att lisa o alfred hookade på insparken stämmer det? älskar bloggen förässten :)

2012-02-08 @ 21:35:47
Postat av: Ronny

Ooohhh sexy mama... aasseeåå duu. om du har skype så hade du väl kunnat lägga till sexig-rakad.pojke_95

2012-02-08 @ 22:46:45
Postat av: lllisa

^dafuq x2

2012-02-08 @ 23:24:02
Postat av: alba

hahahahahaahha ja stämmer det LISA!!?!?!? hahahah

2012-02-09 @ 19:31:14
URL: http://www.larsdotter.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0