guilty pleasurrrrre

vill inte börja varje inlägg med idag har jag, det är jättetråkigt och just nu är jag inte jättetråkig
just nu är jag jävligt ball dock kan jag tänka mig att alla som har varit inom två metersradie från mig idag har velat strypa mig med sina bara händer (simon gjorde det tillslut faktiskt). lol kan vara så jävla jobbig ibland men känner liksom att haterz gonna hate så w/e
har egentligen inget roligt att berätta. vi läste biblen, jag, som redan är en inbiten bibelnavigator (lol) kände att det var my time to shine
sen köpte jag en keps för pengar jag inte har
sen klunkade jag en pepsi max
sen pluggade jag
dagen ungefär
fast jag pluggade inte, sa bara det för att dämpa ångesten::):)):):):):):):))
obligatorisk photomögboothbild:
kvalitetsbrud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0