strawberry field

att mixa jordgubbar å mjölk va inge visare upphetsande. förutom att det blev väldans fin färg. den magnifika smaken nådde  nt mina taaazte buuudz förrän jag blandade i oboy. alltså blev det chokladmjölk å det blev jättemassa chokladmjölk å det va så frrrrrrrruktansvärt gott. precis va lilla jag behövde
nu ligger jag i sängen å latar mej, kollar satc å njuter (fast ne, jg måste sluta romantisera) av min chokladmjölksmätta mage. tänk att lite laktosfri mjölk å några teskedar oboy kan bilda sådan njutning. å att man kan bli så mättttttttt. nu ska jag klappa på min mage å tråna efter pizzaslicen som carrie käkar. BLOGGPÖZZZZZZZ
(å så skulle jag ladda upp bild, men eftersom att min blogg.se-app gav upp så skriver jag nu på blogg.se å då kan man tydligen nt ladda upp bilder wööö. ni får se min fina rosa jordgubbsmjölk nån annan dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0