bibapeloola

HEJ ALLA BLOGGLÄZARE HEHE!
det är fredag idag å det rockar ju faktiskt ganska fettttt. jag sitter å äter kaka å lyssnar på fet electro för jag är cool wowoowo! ne ikv är en kväll då jag faktiskt INTE SKA FESTA. det gör lite ont i hjärtat att erkänna det, men så är det. jag antar att min kropp tackar mej lite ändå hehe

jag har bakat hemmagjorda aprikos-flapjacks!! så sinnessjukt gott att jag typ tänker matstrejka i en vecka å endast leva på detta ljuva. för er som nt vet va flapjacks är, så äre typ mest havregryn å sirap å sen så blir det lite som sega havrekakor! UNDERBAAAART

min blogg.se-app vill nt funka nu heller. ngn som vet va man ska göra när det står "Inlägget kunde inte publiceras! Fel anrop"?????????? vilket jävla anrop vill jag ropa in i skärmen, men det funkar nt å folk kmr ba tro att jag är en galen klimakteriekossa SÅ jag slopar den urgen helt enkelttttt. istället valde jag att koppla in min ajfån till datorn å här kmr ett urval av mina bilder den senaste tiden ENJOYYYY














detta ljuvliga fredagsinlägg avlutas med denna sönderposade bild på mej å lisa. den riktigt osar av fräshet då den faktiskt knäpptes igår. knappa 24 timmar sedan, det ni

BLOGGPÖZZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0