dagen efter

nej - jag ser nt ut såhär just nu. sitter i sunkkläder å har fetaste påsarna under mina ögon
MEN JAG GILLART!
det va så sjukt skoj igår. det blev verkligen ett sånt nyårsfirande som jag alltid har velat ha konstant dans dans dans i typ 5 timmar. skoskaven är nu tre ggr så stora meeen det va det fazen värt! med mej hem i väskan hade jag 3 st lysande armband å ett par solglajjor - nt fy skam hehe. ikv har jag käkat köttbullar å druckit pepsi max, fett nöööjs osv. fast lite ensamt äre allt. har försökt läsa men det är så tyst å trist så jag har kollat massa ovärt på tv å jobbatpå kaggen ist - soffpotatis alltså
imorn ska jag hem till hemmet. mama å papa saaknar mej (å jag saknar dom oxå faktikst), å lillvovven behöver ngn snäll själ som går ut med honom. I WILL DO THAT!
hoppas ni hade en lika bra nyårskväll som jag - nu äre 2012 å vi kmr alla dö, så ta vara på livet för det ska faziken jag göra. varje dag - varje minut - heela tiden

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du och lisa tillsammans, och hur finansierar du/ni lägenheten

2012-01-01 @ 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0