i can be your body guard - you can be my long lost pal

TJABBA HEJSAN! TJOOBALOO! TENIXEN!
jorå såattehhh

det är som såhär att jag har några dilemman, jag tänker nu inte delge alla, men några:

1 MIN BLOGG.SE-APP HAR SLUTAT FUNGERA och detta är ytterst bessynerligt då jag knappt sitter vid datorn längre. jag gör ALLT genom min älskade ajfån (ja kalla mej nörd jag bryr mej nt OKOKOK). ne men alltså.... sitter vid datorn massa i skolan osv - mkt trevligare att chilla i zoffan när jag kmr hem å detta blir så tsm med 1...2..345...MÅNGA koppar kaffe, en bok, teddyfilt å mobben ofc!

detta är alltså anledningen till att jag nt har bloggat - har fetaste inlägget på mobilen men det går nt att publicera. får spel

2 DET ÄR SVINKALLT "klä på dej mer" brukar både mor & far säga. men alltså åhhh det kvittar ju hur mkt jag tar på mej - det är ändå så fruktansvärt kallt

3 IMORN HAR JAG NATIONELLT PROV I MATTE C det känns nt bra alls (vrf sitter jag ens här å bloggar.....) men det går nog braaaaaa. jag är världsbäst på att noja över saker som jag egentligen nt alls behöver noja över (fast det vet jag ju nt förrän det är över)





jag är i grund å botten inget fan av att ta bilder på mej sj, å med denna fula mellanlängden på håret så blir det nt många kort som knäpps. dock får dessa 3 bilderna ovan representera den senaste tiden i mitt liv då jag faktiskt suttit vid datorn (det kan ju oxå va en bidragande faktor; att jag knappt suttit vid datorn)

hade jag orkat hade jag dragit igång ngt projekt som "dagens outfitta", "vad jag äter om dagarna", "mina bästa boktips" elr liknande, men just nu är nt motivationen på min sida. ifall ni skulle tycka detta va jätteintressant å kul så kan ni ju alltid skriva en liten kommentar så blir jag glad!!!!!! (SKRIV EN KOMMENTAR ÄNDÅ SÅ BLIR JAG OXÅ GLAD)

vi hörzzz znart coolerzzzz BLOGGPÖSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv vad du äter!

2012-01-26 @ 10:02:51
Postat av: JÄTTEHEMLIGT

skriv dagens ros(till pia för att hon är bäst)!!!!! ihihihi

2012-01-26 @ 18:36:33
Postat av: johanna

fin blogg! :)

2012-01-28 @ 11:57:53
URL: http://emmyjohannalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0