waddddddap gangst0rs

tjena kexxxxizar! jag snörvlar å hostar å nyser mest nu för tin'!! stackkkkkars lilla majjjj

iaf: jag har ingenting vettigt att säga alls, kände mest att det va dags för lite anna här i bloggen igen osvosv innan lisa tar över med sina energiska inläggggg

jag sitter å försöker plugga matte, men det är ju fasansfullt triZZZt så istället nyser jag för det är mkt roligare PEPEPEPEPE asså detta inlägget ... i don't even know anymore

för att va lite seriösa så skulle vi ju kunna ta upp det här med kollektivtrafik. fint bra vi är snälla medmänniskor som åker stor ful gul äcklig skabbig buss å värnar lite om miljön blabla. jättefint jättebra JAAA. men waddap med priserna??? blir så fasansfullt arg när jag ska betala tåget från malmö till lund och det kostar faggin 21,60 riksdaler. ASSÅ om man laddar sitt kort med 200 kr, så kan man åka 9 ggr. 9 ggr!!!!! det är fan ingenting. fattig student som man är så svider det så fruktansvärt mkt. fagg jo skånetrafikus - säger jag

nu skulle jag kunna posta en såndär: hej-jag-posar-i-spegeln-dagen-efter-lajbankvällen-för-att-visa-min-sunkighet som jag gjorde förra veckan. men vet ni vad?! det tänker jag inte göra! HAHA mest för att jag nt har ngn och orkar nt resa mej för att ta en fjöntig pose-bild tacksåmkt!

ikv ska jag äta bakad potatis å det kmr bli såååå lllllllövli. u jelly?


där satt den! avslutar detta sjukt sammanhängande inlägg med lite visdomsord! dags att vi alla skaffar oss lite självkänsla å självförtroende, det är fakkin 2012 vi dör snart å det vore ju jävligt trist att dö med gamnacke och krossat innanmäte. YOU CAN ONLY BE AS GOOD AS YOUR TASTE är fan skitbra, alla diggar ju sin egen stil å smak - boyah

(å känns det väldigt jobbigt så lovar jag att visa upp mitt nt lika blå-pannade tryne ngn dag relativt snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0