we wish



kära Anonym,
jag å lisa bor nt tsm egentligen. läggan vi hänger i är nt ens vår egen. vi fick äran att låna en lägga å va nt sena med att tacka ja. nu lever vi drömlivet, som vi alltid suktat efter, ett par dagar å detta passar ju perfa ihop med bloggen då vi kan påminna varandra om att fota osv så att vi kan uppa massor!

läggan ligger på hemligt ställe. detta både för att nt hänga ut personen/personerna som lånat den till oss, å även för att vi nt vill vakna cptidigt på morronen för att det står 7 miljoner fans utanför dörren som vill ha autogafer. missförstå mej ej - kära fans - vi älskar er

imorn ska vi (enligt mina förhoppningar) käka pizza å prata hemlizar. amanda ska komma över å detta blir hennes premiär här i vår bloggggggg. jag är cptrött å borde verkligen sova, men en röst i mitt huvud stoppar mej så istället sitter jag å dreglar över monkikläder å facebookar

FRIDENS LILJOR! vi hörs imorn loverzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0