you put on quite a show


hello coolerzzzz!
här sitter jag å gömmer mej bakom min gigantiska kaffekopp. idag har jag å mor slappat järnet. bakade dinkelscones (borde publicera receptet här för dom är så SJUKT goda, typ dör en aning) å sen satt vi mest i soffan hela dagen

ikv har jag nt heller åstadkommit spec mkt. duschade å rakade benen nyss. alla samkönade vet ju hur underbart det är med nyrakade ben. å ja boys - ni uppskattar't oxå! elr ja ... va snackar jag om IKV, det är ju ba eftermiddag ehhh

ikv blire loco loco med några friendzzzzzz däribland lisa dårå, ser verkligen fram emot det! ska försöka knäppa några bilder å kanske blir det ett gemensamt inlägg mitt i natten ngn gng. den som lever får se helt enkelt. BLOGGPÖZZZ

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: ahaha förstår det! :)

2012-01-29 @ 20:42:28
URL: http://emmyjohannalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0