you shoot me down, but i wont fall

hej blögggggggvänner! nu är det minsann jag som ska ha en smäll på nosen för att jag har varit så fasansfullt inaktiv här på bloggen. PARDON, ska försöka ändra på mej. ba så trist när jag ba är trött hela tiden å nt har ngt att blogga om - nonsens kan va kul i ngt inlägg men nt heeela tiden såattehh

iaf så har klubbade jag i helgen. fick träningsvärk å ett blåmärke i pannan som ett brev på posten, men det va en superduperfin kväll faktiskt!


jag fortsätter på spåret som bull brud å langar 2 iphonebilder som jag snott av sofia!
såhär fina å glada va vi alltså inne på kb

å så här blå i pannan va jag hemma i badrumsspegeln dagen efter.... VAJJERT!

ikv har jag mest pluggat matte för snart har jag nationellt i ma C, faggggggggggit. fast ne det går nog ändå, HOPPAZ JAG!!

i klassen håller vi nu på med att beställa resa till prag. vi ska åka dit i maj å jag är så nedrans taggad att jag nt vet vart jag ska bli av riktigt. även om det är himla långt fram så är det ändå ngt skoj att se fram emot å jag känner att det nt sitter helt fel i denna gråa trista värld som är utanför mitt fönster just nu. innan dess lär det bli otaliga besök på kb å för hoppningsvis några hemmafester oxå - var tog dessa gudagåvor vägen?????

BLOGGPÖZZZZZZ ttyl

Kommentarer
Postat av: BEXOLLILA.

var gärna med i dagens blogg : http://bexollila.blogg.se/2012/january/hjalp-oss-tavling.html#comment

2012-01-17 @ 21:41:22
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0