cocain on your dark skin makes you a zebra

det va ju nt direkt igår - men HEJ ALLIHOPAAAA!!!1
lisa har nu valt att återuppta detta eminenta bloggande (samt tvingat mej) å jag känner lite att ja vrf nt????
 
som sagt så va det ett bra tag sedan nån av oss publicerade ngt här, så jag tänkte köra en liten sammanfattning över va som hänt i mitt liv sen sist;


FÖR JAG HAR TAGIT STUDENNNNTEEEENNNN!!!  (fyfan va jag är bra) en galen grej som va över alldeles för snabbt. en dag att minnas hela livet. min studentmössa hänger nu vid min säng å varje gng jag ser den vill jag bara ha tillbaka studentdagen. ändå är jag väldigt vädligt väldigt färdig me skolan å skulle nt kunna plugga ett år till utan att spy
 
sommaren var underbar. en knapp vecka efter stuenten åkte jag till italien. sjuk som bara varvade jag piller me solsken. brun blev jag, vilket va mitt mål. kom hem å satte i extensions i håret, nu har jag varit långhårig i lite drygt 2 mån. jag va i brantevik me lisa, simon å gustav. det va hur fint som helst. emmabodafestivalen va galen å alldeles alldeles uuunderbar, fyfan va jag älskar den festivalen. sedan va det ett flertal upptåg till. bodde bland annat några dagar hemma hos pia, å några dagar hos angelicas mormor & morfar
 
nu går jag jättemkt på körskola. idag gjorde jag exempelvis halkan. det va riktigt roligt å extremt peppande att få känna på hur det känns att sitta i bilen sj å ha all kontroll sj. ÅH JAG VILL HA KÖRKORT NUUUU
 
nu har alla småttingar börjat skolan igen å jag ligger mest hemma (när jag nt brummar runt i lund) å läser. i okt kmr jag dock försvinna från svensk mark (lite beroende på om körkortet är kirrat) för att bosätta mej i berlin. en dröm som jag så länge drömt kmr äntligen att gå i uppfyllelse. mkt blandade känslor, men är mest väldigt förväntansfull. #YOLO
 
här sitter jag alltså; ser lite cpskadad ut å dricker thé. tjena adjö å njut av dom smaskiga detaljerna ur mitt liv
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0