yeeeeeee niggi

hej igen
för första gången på typ tvåtusen år
shitfuck vad längesen det var, vene riktigt varför vi slutade, började typ hitta på lite roligaballaintressanta saker i livet istället?? elr ja anna gjorde sen bara försvann jag
anywhore börjar jag med en listfuck som en mjukstart sen kommer det här bli kanooon o vi ska ta er med i vårat funkyfreshteenagedreamlife 
lol
 
1. Var är din mobiltelefon?¨
brevid mig BALLFRÅGAFÖRRESTEN

2. Var är din andra hälft?
nån annanstans än här

3. Ditt hår?
slitet o urfärgat

4. Ditt humör?
konstant ångest o hunger typ, fest lol

5. Din dagsplan?
SOVAAaAAAA sen gå till skolan sen överleva::)))9))

6. Det bästa du vet?
mat bira kvinnor weed

7. Din dröm i natt?
sov så gotttttttt så slapp drömfuck

8. Ditt livsmål?
bli välkänd författare o få fyra barn som jag ska uppfostra könsneutralt
pffffffttftftftftf LOL NEJ

9. Rummet du är i?
ett fult limegrönt med en ko-matta på golvet:(

10. Din hobby?
typ. sova?

11. Din skräck?
att bli helthelthelt ensam

12. Var vill du vara om sex år?
inte här iallafall

13. Var var du igår kväll?
HEMMAAAA så baallll, såball

14. Vad är du inte?
där jag borde vara

15. En sak du önskar dig?
en lägenhet:(

16. Var växte du upp?
revingekuksugarby

17. Det senaste du gjorde?
hostade tills jag ramlade ihop

18. Dina kläder?
typ una tröja gigantico

19. Din tv?
alltid på

20. Ditt/dina husdjur?
min hemska äckel hund med dålig andedräkt:(

21. Din dator?
macbook bitchhhh

22. Din bästa ägodel?
FUCK MATERIALISM nämen lol jagvetej

23. Saknar någon?
konstant

24. Din bil?
mmjo

25. Något du inte har på dig?
 något på benen

26. Favoritaffär?
topshop lol (nigga u gay)

27. Din sommar?
bra o hemsk

28. Älskar någon?
för mycket o för många

29. Favoritfärg?
typ svart? lol nä nått korallljusblått gay

30. När skrattade du senast?
ieftermiddagggs

31. När grät du senast?
ieftermidddagggs

nejmendethärvarenskojlista osv etc

LOOKING FORWARD TO TELLIN U MY LIFE STORY 

xoxo lisa

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0